Wednesday, July 27, 2011

Skrang Aku tgh Melalui Study Week...Minggu yang paling struggle buat Pelajar2 Universiti..Tapi adakah aku Struggle??aku same mcm dulu..Bak Kata Madam Azharina Abdul Razak...Meor always TAKE TIME FOR ALL THINGs...itulah aku..tapi jauh dilubuk hati aku nak Berjaya macam adik bradik aku yang lain..Aku nak Buktikan aku pon MAmpu membuatkan Ibu BApaKu Gembira dengan KejayaanKu...Walaupon aku tau aku selalu membebankan iBubaPaku dengan asyik mintak duit jer...tapi Satu hari nanti aku akan balas balik dengan kejayaan yang lebih bernilai dari WANG RINGGIT dan Aku tahu kejayaan Itu lebih bernilai dari Berjuta juta Ringgit yang dah IbuBApaku habiskan untuk DiriKu sepanjang 22 TAhun aku hidup..

Dikesempatan nie..Aku nak Mintak MAaf Pada Sesiapa Sahaja yang Aku pernah Sakiti..Buat Sahabat,Family,Mak,,Abah,,Along,,Kak Long,,Anyah,,KAkak,,Opai,,Adik dan DANIAL RAY...MEOR ABDULLAH SYAMIM SAYANG KALIAN SEMUA.....TErima KAsih Sebab HAdir dalam Hidup insan Yang lemah Ini...Sesungguh Tiada Apa yang lebih bermakna selain dari Anda Semua...Doakan Kejayaan Aku Dalam Final Exam pada Sem yang ke 5 ini walaupon juz Subjek ENglish 3 je yang aku ambek....




SAYANG ANDA SEMUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

No comments:

Post a Comment