Monday, August 8, 2011

HAri HariKu Tanpa MEntari Court

Dah 2 hari aku di Seri Desa TAnah Hitam...Aku dah macam Surirumah tangga je kat umah nie..BAsuh kain baju,,lipat kain,Bersih rumah..tapi best gak la wat keje2 nie..kalo kat Umah sewa mmg xdapat la..mmg keje aku tido je kat sana..Syukurlah ade cuti sem 6minggu nie...Ade ler jugak aku buat keje yg berfaedah..NAk tolong mak aku buat SOUVENIR utk kenduri kawin abg aku nanti..aku nie xkreatif..buat kene marah je ngan mak aku yg tekun buat bnde tu sndri2 dia je..Respek la..Sambil2 tu ade mse terluang aku nk mnyiapkan proposal utk kem jati diri yang seterusnya yang dijangka akan diadakan di TAiping dan Pahang..InsyaAllah...

Ptg aku aku nk meneruskan Perjalanan ku utk pusing2 satu taman nie sama gak cam hari mule2 aku smpai sini..Pusing2 taman tanpa arah tuju...Kot2 jumpa jodoh ke kan...Awok nie udoh gatai nak ade awek...Jmpe lek kawan2 futsal aku...tu je ler ksah hdup aku utk 3 ari xduduk di Mentari Court tu...Lama2 nanti aku mesti rindukan Mentari Court tu..:)

2 comments: