Monday, August 1, 2011

oHH MAlaysia..Kau KebanggaanKU

Malaysia Xlayak ler Pulak Ke Next Stage Kelayakan World Cup...Seri Pulok Dengan Singapondan 1-1....Tapi Aku xsediH pon sbb aku tau Player Malaysia dah buat Sehabis BAik walaupon ade je yg Byk Bunyik kan..Bese la..masiNg2 Ade Opinion Sendiri..Aku hormat pendapat Semua...


Gol Safee Sali pon Superb n Corak permainan Dia Pon mmg dah Jauh Lebih baik Dari dlu..Mmg Berbaloi la dia berkelana Ke KErawang tu main Utk Pelita Jaya... A journey of a thousand miles begins with a single step.Nie la kata2 yang sesuai dengan Si Safee Sali tu..Tahniah diucapkan...Apa2 Pon kita MAsih Ada Harapan pada PAsukan Olimpik yang Akan berjuang bersama sama SYRIA,JEPUN dan BAHRAIN...Diharapkan dapat mengharumkan nama Negara




          Ketika di dalam Stadium NAsional Bukit Jalil BerlatarBelakangkan Smoke Bomb




Lepas je Interview ngan MQA aku terus bergegas ke Stadium Nasional Bukit Jalil,Sebab itu lah Aku Berpakaian Seperti ini. Xpenah penah aku buat roper nie..hahhahahaha

No comments:

Post a Comment