Tuesday, August 2, 2011

SERI DESA TANAH HITAM....KAU KEbaNggAanKu

Semalm tepat Pkul 3.25 petang aku kluar dari TR41 Annexe..Menandakan Final Exam aku dah Abess...Time Tu PAper English 3..urmmmm....Not Bad...Xdela Susah Sangat..Semua leh jawab..Tapi mcm Ayat MAk aku la kan...Boleh JAwab tapi betoi ke idak Xtau la yerr...Heheh..Same2 la kite Doakan...Nie juger Menandakan Cuti Sem Aku..Sampei  19 September 2011..Aku nak Lepak Sini kejap..Ahad nie aku balikler Chemor atau lebih tepat lagi SERI DESA TANAH HITAM....

After diz aku mybe akan Keje..dapat ler tmpung perbelanjaan Raya sikit..InsyaAllah...Semoga Semuanya berjalan ngan lancar..Bosan juge Cuti xde Buat ape2 kan....Ade keje Kire terisi ler MAsa Cuti Aku nie...Boleh kumpui DUit untuk Merealisasikan Impian Aku yang Still Xdapat capai lagi....Ape2 pon dah ari kedua Ramadhan...Semoga semua dapat hadapi dengan jayanya InsyaAllah....BErtemu lagi PAda hari YAng LAin....

2 comments: