Thursday, November 25, 2010

1st Day StuDy wEeK

1st day stdy week aku,,,,wahh3...1st time nmpk cm aku nie mahasiswa..ahaksss..StdY dGn paKaiAn Formal berkemeja ala2 Pink ngan sluar Slack..Stdy kt Library UnirazaK lak tu..Bagos2 ade peningkatan gak la sem 3 nie.last 2 sem dlu mmg xstudy lngsg.haha...Aku da mule nk jage pointer..Aku nk bls jasa mak abh aku yg da byk bjasa ngan aku dri kecik smpai la aku da pndai mcm2 skunk nie..aku syg sgt mak abh aku.Aku nk hadiahkan Mak Abh aku ngan IJAZAH KELAS PERTAMA nanti.Aku nk banggakan diorang bdua.Aku nk bktikan aku mampu naikkan nama diorang wlaupon mse zaman skolah,aku la ank pling truk result examnye..Aku nk sara family aku satu ari nanti.aku nk kehadiran@kewujudan aku dlm keluarga MEOR nie ade functionnye..Aku dah lapo nie....esok aku sambong lgi coretan aku nie...SYG MAK ABH ALONG KAK LONG ANYAH AKAK OPAI ADIK n DANNY RAY....<3 <3 <3

2 comments:

  1. wah3..sayang mak gak..ha3..meremang tau blu roma baca smgt u..baguslaa..^_^..i/allah..kejayaan pasti milikmu.

    ReplyDelete