Sunday, November 28, 2010

engkau tahu Tidak semua cinta bersatu

knape bile aku ske org 2,msti aku mlepas???semak pale otak aku...dri dlu lgi..uuhuhu..n bile dah dpt,msti kne maen2 lak prasaan aku nie..aahah,,,ttp xpe..ade hikmahnye bnde2 nie.xsemua cinta e2 akan bersatu selamanya..Kuase Tuhan lak kn..sape ley hlg...aku terima jela..lagipon cintaa nie aku ltak last dlm idop aku,,1st aku syg dri aku,mak ayh aku,stdy aku n mse dpn aku..last bru la pasal cinta..cewahhh...aku ade lirik lagu nk share nie...:)



Bisakah kau tempuh ranjau ini
Yang pastinya jurang menghalang
Sanggupkah engkau
Susah payah bersamaku
Janganlah pula nanti
Kau menyesali... setelah melalui...

Ku sekadar mawar di dalaman
Tak bererti budi yang dipandang
Rupa adalah... diangankan setiap insan
Betapa jauh jarak
Kita berdua...
Janggal digandingkan

Pernahkah kau terfikir
Satu masa nanti sayangku
Apakan terjadi
Pasti gelora yang akan melanda
Kita berdua akan karam...

Oh kasih...
Sungguh ku mengerti
Tulus benar oh kasihmu
Tak ku sangsikan
Seputih hatiku
Itulah kasihmu
Dari dulu dan kini

Oh sayangku
Lupakanlah semua
Hajat untuk memiliki
Diriku ini
Tak sanggup rasanya dirimu dicerca
Maka retak kasih saudara

Kita saling kasihi
Jadikanlah itu memori
Sayangku moga engkau tahu
Tidak semua cinta bersatu

5 comments: