Tuesday, November 23, 2010

perMUlaAn StuDy WeEk

arini mule la study week aku....tpi aku tido pon pukul 9pagi..mmg bangunnye kul 5 ptg la plak kn...kalo kt umh wt cmnie mmg kne maki la ngan mak aku yg tersayang 2.hehehe..mmg patot kne marah la pon kn...hahahha
bangun je trus bkak Astro Arena.nak tgk semi final hoki Malaysia lwn India...Best sgt game 2..mmg brave performance from malaysia.aku bangge tgk kmitmen diorang.even da kne tnggal dlm mse 3 mnt je lgi nk abeh diorang ttp cri gol n lastnye dpt gak gol n then skor lgi mse sudden death..perghhh bangge gile...hekk3
arini gak aku bsuh baju aku yg berlambak xbasuh..fuhh nasibla ade washing machine..dala tgn aku skt nie..kalo basuh gne tgn..mmg injured tgn aku tdi..ahahaha.
mlm nie aku ase pnt jew..sbb tdo lame sgt la kot.esk akuxnk bgn lambat,aku nk g library unirazak,nk study n wt revision.lagi seminggu aku nk exam da.nasib la da ley amek exam da..xde nk wt surat rayuan da.hehehe..ok.,..mandi dlu..salam...

No comments:

Post a Comment