Monday, November 22, 2010

LasT ClaSS~

arini klas last aku subjek MAnagement n LeadershiP by Madam NoryatI..Dia nie Die harD fanZ Man Utd..Tiap kali Chelsea klh die msti nganjing aku..Tapi aku enjoy ngan die time tutorial.Xde la bosan ngan madam nie..arini wat quiz 2 lak..aku juz slah 1 dri 12 soalan..wahhhh...xsia2 stdy last minit nie..hehehe..arini gak dia puji aku sbb aku wat essimen 10 pages dgn mnggunekan idea sendri.walaupun broken english tpi nmpk kejujuran dlm essimen aku..kate dia la..aku bngga gak la ngan usaha aku nie....
carrymark die lak...wahh.bkn men sikit aku dpt..xsampai 30 pon..pening gak pale aku pikirkan bnde 
nie..ahahahha..tp bak kate dia la kan...carrymark yg rendah bkn pengakhiran semuanye sbb still ade final exam yg akan aku amek start 2/12 nnti..doakan aku ye kwn2.. :-)....aku nk wat yg terbaik sem nie..nk nekkan agy pointer aku yg skunk nie dlm keadaan baik lgi la....
arini gak aku terlepas peluang nak hantar borang pencalonan Majlis Perwakilan Mahasiswa..ade gak mmber ckp aku da rugi tp pada aku,aku xde rezeki n aku ade halangan dlm nk mengantar borang 2.aku nk sume nilai aku ngan keje yg pnh aku wat..tanpa pengkat pon aku nk org taw aku mmpu buat satu keje...Pangkat insyaallah taun dpn aku cri bgi improvekan lgi dri aku nie,,,e2 je aku nk share utk arini...
SALAM PERAK AMANJAYA...SALAM 1 MALAYSIA

No comments:

Post a Comment