Sunday, November 21, 2010

FelDa GeDangSa dalAm KeNAngaN

alhamdllah akhirnya dapat gak aku pegi ke Felda Gedangsa ngan member2 Karisma dri UPM,UKM,UITM,UM n Unirazak.aku mmg ske sgt bnde2 cmnie.E2 sbb aku xsabo2 nk join program nie.Sampai kat Felda Gedangsa pd pukul 11 tgh hari.Sampai je km trus mnjamu selera kt dewan yg merupakan bilik operasi bagi program tersebut yg turut melibatkan ank angkat dri shah alam,puchong dan kelana jaya.

Kami plak dibagikan soalan cabutan bertuah yg msti dijawab oleh orang2 kampung di Felda tue.MMg mcm2 rumah la kmi pegi,,ade yg bgi kerjasama,ade yg xbgi.pe2 pon kmi enjoy sgt.Mcm2 ragam org kg mse jawab soalan 2.Ade jgak kwn2 dri group lain siap mkn di rumah kenduri kawin lgi..mmg smbil myelam minum air la.hahahaha..

petang lak lpas mkn tgh hari n solat,kami pon dbagi tugas plak.ade yg pegi ke rumah org yg xberkemampuan,diorang ade bgi sikit sumbangan makanan kat keluarga yg xberkemampuan tu.dgr cter ade yg smpai tertinggal henfon dlm pastik mkanan yg nk didermakan 2.lawak2..baik hati sgt 2..hekk3..Aku,along,ijat ngan amzar lak jdi unit publisiti.wat iklan bgi mnjemput org kampung dtg jamuan rakyat mlm 2..dah mcm cter p ramlee time diorang jmput sape nk jdi artis 2 pulak.hahahaha...

mlm plak mlm yg dutnggu pon tiba...aku kne nyanyi lagu rasmi Karisma bersame same mmber Karisma yg join koir tu.Aku nerves gile time tue even da biase join koir nie..da abeh 2 plak aku wat persembahan TTS lak.berdebor2 takot lupe step tapi alhamdllah aku,naim,ijat ngan amzar wat TTS  tue ngan baek skali.Superb la bak kate org putih.heheheh,,Pe2 pon tahniah kt mmber2 Karisma.Kita mmg da wat yg Superb yg kita mampu..

Persembahan anak angkat dri KJ mmg menghiburkan aku n kwn2 Karisma dgn adanya seorang hotstuff yg pkai bju melayu Pink..siap mng cabutan bertuah lagi mamat 2...muke jambu gile...berpeluh ble kne pgang ngan amzar..pelizzzzzzzzzzzzzzz.oppssss....

nie je aku mampu cterkan...nk tgk pic kami kt sne..aku da upload kt FB aku di MEOR ABDULLAH SYAMIM...:)

Pe2 pon TQ pd kwn2 Karisma yg bg komitmen yg superb kt program tersebut.....Salam 1 MALAYSIA..
GEMPURRRRRRRR

2 comments:

  1. mle2 nk ajk...pastu ciko ckp xley bwk lbih 10 org lak....aku da plan nk bwk ko ngan syuk...aku juz ikt ckp ketua je bro..hope phm..:)

    ReplyDelete